З 1 квітня 2021 року змінюється Порядок виплати допомоги на поховання та недоотриманої пенсії
З 1 квітня 2021 року набрала чинності Постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1279 «Деякі питання організації виплати пенсій та грошової допомоги» змінено Порядок виплати і доставки пенсій та грошової допомоги.
Починаючи з 1 квітня поточного року, виплата допомоги на поховання та недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера будуть здійснюватись виключно через уповноважені банківські установи.
Одержувачем допомоги на поховання до органів Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання подається Заява про виплату пенсії, грошової допомоги особисто одержувачем або його законним представником за зазначеним у заяві місцем фактичного проживання одержувача в межах України.
При зверненні за отриманням допомоги на поховання або недоотриманої пенсії, до документів, що ідентифікують заявника (одержувача допомоги) та документів про смерть, в обов’язковому порядку надається довідка (заява) про реквізити банківського рахунку із зазначенням розрахункового рахунку у форматі IBAN, відкритого на особу, що звертається за отриманням послуги.
Інформаційне повідомлення
Відділом обслуговування громадян № 13 (сервісний центр) смт Катеринопіль, інформує, що 20 квітня 2021 з 10:00 по 13:00 планується проведення заступником начальника відділу обслуговування громадян № 13 (сервісний центр) Левчук Оксаною прямої телефонної «гарячої лінії» з актуальних питань за тел.. 04742 2 31 67.
Заступник начальника відділу
обслуговування громадян №13
(сервісний центр) Оксана ЛЕВЧУК