Звіт про виконання бюджету громади Мокрокалигірської сільської ради за І півріччя 2018 рік.

ІНФОРМАЦІЯ

про  виконання бюджету громади

Мокрокалигірської  сільської ради

за  І півріччя 2018 рік.

 

За  І півріччя 2018 року до загального фонду бюджету громади (без трансфертів) надійшло 7 548 795,52 грн  власних та закріплених доходів, що становить 105,0 відс. до уточненого річного плану.

В складі доходів до бюджету громади надійшло:

-  податків та зборів на доходи фізичних осіб  4 008 865,07 грн. (94,93 відс.);

- акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів 1 409,89 грн (128,17 відс.);

- акцизного податку з ввезених на митну територію України підакцизних    товарів  5 261,86 грн (129,92 відс.);

- акцизного податку  з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів 53 616,00 грн (89,36 відс);

-  податку на майно 2 649 279,26 грн (126,92 відс.) ;

- єдиного податку 823 406,26 грн (101,66 відс.);

-  інших надходжень 51,00 грн;

-  плата за надання адміністративних послуг 6 817,7 грн;

-  державного мита 88,48 грн;

З державного бюджету  отримано дотацій  в сумі 375 000 грн.

З державного бюджету  отримано субвенцій в сумі 7 196 500 грн., в т.ч:

-  на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад в сумі 623 000 грн;

-  освітня субвенція в сумі 4 691 100 грн;

-  медична субвенція в сумі 1 882 400 грн;

З обласного бюджету отримано субвенцій в сумі 101 078,00 грн, в т.ч:

- на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань 19 626,00 грн;

- субвенція за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду в сумі 25 247 грн;

- субвенція на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету в сумі 56 205 грн.

 

До спеціального фонду бюджету громади  за І півріччя 2018 року надійшло коштів у сумі  447 979,65 грн.

Власних надходжень бюджетних установ надійшло  - 447 979,65 грн., з них:

  • Екологічний податок – 1 856,53 грн;
  • плата за послуги,що надаються бюджетними установами – 87 198,01  грн;
  • благодійні внески, гранти, дарунки – 1 255,00 грн.;
  • кошти від підприємств, організацій, фізичних осіб на виконання цільових заходів - 40 570,11 грн.
  • надходження від продажу основного капіталу -  317 100,00 грн

 

 

Видатки загального фонду  на фінансування установ, закладів,  що здійснюються з бюджету громади використані в обсязі  13 711 152,79 грн.

 

КПКВКМБ 0210150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної у місті ради(у разі її створення), міської, селищної, сільської рад» профінансовано в обсязі  2 462 155,75 грн.,  із яких:

видатки на оплату праці з нарахуваннями  профінансовано бюджетом громади на суму 2 169 693,25 грн.;

видатки на оплату енергоносіїв профінансовано  в сумі 50 193,96 грн.;

видатки на предмети, матеріали, обладнання та інвентар профінансовано в сумі 176 311,34 грн.;

видатки на оплату послуг (крім комунальних) профінансовано в сумі 47 694,35 грн.;

видатки на відрядження профінансовано в сумі 10 535,73 грн.;

інші видатки профінансовано в сумі 7 727,12 грн.

 

КПКВКМБ 0211010 «Надання дошкільної освіти»  профінансовано 1 863 034,32   грн., із них :

видатки на оплату праці з нарахуваннями склали 1 494 495,62 грн.;

видатки на придбання продуктів харчування склали  110 989,78 грн.;

видатки на предмети, матеріали, обладнання та інвентар профінансовано в сумі 24 107,74 грн.;

видатки на оплату послуг (крім комунальних) профінансовано в сумі 12 340,07 грн.;

медикаменти та перев’язувальні матеріали профінансовано в сумі 999,46 грн;

видатки на відрядження профінансовано в сумі 1020,00 грн.;

видатки на оплату  електроенергії склали 56 254,85 грн.;

видатки на оплату  природного газу склали 51 766,80 грн.;

видатки на оплату інших енергоносіїв склали 111 060 грн.;

 

КПКВКМБ 0211020 «Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами(в т.ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами»  профінансовано 5 105 250,00 грн., із них :

видатки на оплату праці з нарахуваннями склали 4 418 210,84 грн.;

видатки на придбання продуктів харчування склали  254 836,74 грн.;

видатки на предмети, матеріали, обладнання та інвентар профінансовано в сумі 96 060,39 грн.;

видатки на оплату послуг (крім комунальних) профінансовано в сумі 30 034,23 грн.;

медикаменти та перев’язувальні матеріали профінансовано в сумі 3000,00 грн.;

видатки на відрядження профінансовано в сумі 16 089,71 грн.;

видатки на оплату  електроенергії склали 67 090,26 грн.;

видатки на оплату  природного газу склали 109 709,83 грн.;

видатки на оплату інших енергоносіїв склали 110 218,00 грн.;

 

КПКВКМБ 0212110 «Первинна медична допомога населенню»  профінансовано 1 580 832,17 грн., із них :

видатки на оплату праці з нарахуваннями склали 1 259 628,75 грн.;

видатки на предмети, матеріали, обладнання та інвентар профінансовано в сумі 106 495,52 грн.;

видатки на оплату послуг (крім комунальних) профінансовано в сумі 3556,36 грн.;

медикаменти та перев’язувальні матеріали профінансовано в сумі 45 964,13 грн;

видатки на відрядження профінансовано в сумі 4 930,92 грн.;

видатки на оплату  електроенергії склали 38 528,74 грн.;

видатки на оплату інших енергоносіїв склали 78 200,00 грн;

інші виплати населенню(відшкодування по національному переліку) 43 527,75 грн.

 

КПКВКМБ 0212146 «Відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань» профінансовано в сумі 18 476,58 грн., із них:

інші виплати населенню склали 18 476,58 грн.

 

КПКВКМБ 0212152 «Інші програми та заходи у сфері охорони здоров’я» профінансовано в сумі 24 096,00 грн.

 

КПКВКМБ 0213033 «Компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян »   профінансовано в обсязі 121 605,27  грн.

 

КПКВКМБ 0213104 «Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю» профінансовано в обсязі 230 663,76 грн. із яких :

видатки на оплату праці з нарахуваннями  профінансовано бюджетом громади на  суму 230 663,76 грн.;

 

КПКВКМБ 0213242 «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення» профінансовано в обсязі 41 700  грн.,  із яких : виплачено матеріальних допомог учасникам АТО 22 000 грн., матеріальних допомог жителям громади на лікування, поховання та у зв’язку зі скрутними життєвими умовами 19 700 грн.

 

КПКВКМБ 0214030 «Забезпечення діяльності бібліотек» профінансовано в обсязі 148 466,01  грн.,  із яких :

видатки на оплату праці з нарахуваннями  профінансовано бюджетом громади на  суму 139 768,88 грн.;

видатки на оплату послуг (крім комунальних) профінансовано в сумі 240,30 грн.;

видатки на відрядження профінансовано в сумі 1 245,00 грн.;

видатки на оплату  електроенергії склали 7 211,83 грн.;

 

КПКВКМБ 0214060 «Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів» профінансовано в сумі 228 876,14 грн., із яких:

видатки на оплату праці з нарахуваннями  профінансовано бюджетом громади на  суму 193 626,53  грн.;

видатки на предмети, матеріали, обладнання та інвентар профінансовано в сумі 5 662,00 грн.;

видатки на оплату послуг (крім комунальних) профінансовано в сумі 4 650,00 грн.;

оплата електроенергії складає 24 937,61 грн..

 

КПКВКМБ 0214082 «Інші заклади та заходи в галузі культури і мистецтва» профінансовано в сумі 6 215,00 грн., із яких:

видатки на предмети, матеріали, обладнання та інвентар профінансовано в сумі 6 215,00 грн.;

 

КПКВКМБ 0216020 «Забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги» профінансовано в сумі 100 000 грн., із яких:

субсидії та поточні трансферти підприємствам профінансовано в сумі 100 000 грн.;

 

КПКВКМБ 0216030 «Організація благоустрою населених пунктів» профінансовано в обсязі 257 513,36 грн. з них:

Видатки на оплату праці з нарахуванням робітників з благоустрою 73 140,67 грн.;

видатки на предмети, матеріали, обладнання та інвентар профінансовано в сумі 30 060,36 грн.;

видатки на оплату послуг (крім комунальних) профінансовано в сумі 82 152,80 грн. з них послуги автокрана 12 240 грн., 45 436,20 грн. на благоустрій території та скошування бур’янів, 16 050 грн. за поточний ремонт насосів;  8 426,60 грн. за технічне обслуговування трактора;

видатки на оплату  енергоносіїв (освітлення вулиць) склали 71 390,03 грн..

інші поточні видатки 769,50 грн.

 

КПКВКМБ 0216086 «Інша діяльність щодо забезпечення житлом громадян» профінансовано в обсязі 1 909,43 грн. з яких:

видатки на оплату електроенергії  профінансовано в сумі 1 909,43 грн.

 

КПКВКМБ  0217461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» використано  48 482,00 грн., з яких:

видатки на оплату послуг (крім комунальних) профінансовано в сумі 48 482,00 грн.

КПКВКМБ 0219130 «Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету»  профінансовано та передано районному бюджету для утримання закладів охорони здоров’я в обсязі 55 616,00 грн.

з яких:

поточні трансферти органам державного управління інших рівнів 55 616,00 грн.

 

КПКВКМБ 0219410 «Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенції» профінансовано в сумі 1 306 000 грн.

з яких:

поточні трансферти органам державного управління інших рівнів 1 306 000 грн.

 

КПКВКМБ 0219770 «Інші субвенції з місцевого бюджету» профінансовано в обсязі 110 261 грн. та передано районному бюджету для утримання закладів освіти та соціального захисту.

 

 

По спеціальному фонду виконання видаткової частини бюджету громади  за І півріччя  2018 року  склало  762 808,84  грн.,  з них:

КПКВКМБ 0210150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної у місті ради(у разі її створення), міської, селищної, сільської рад» профінансовано в обсязі 150 840,00 грн.,  із яких:

капітальний ремонт інших об’єктів 150 840,00 грн.

 

КПКВКМБ 0211010 «Надання дошкільної освіти»  використано 215 765,75 грн., в тому числі:  за рахунок батьківської плати придбано продукти  харчування на суму 54 176,75 грн.; придбано холодильник в ДНЗ «Веселка» 8 260,00 грн.; проведено капітальний ремонт дитячого садка с Суха Калигірка на суму 153 329,00 грн.;

 

КПКВКМБ 0211020 (Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами(в т.ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами)  використано 120 906,24 грн. з них:

придбано продукти харчування на суму за рахунок батьківської плати 28 306,24 грн.;

придбано електроплиту на суму 28 700,00 грн.; придбано  4 ноутбуки на суму 63 900,00 грн;

КПКВКМБ 0212111 «Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної допомоги» використано 59 355,00 грн. з них:

отримано благодійну  допомогу в ФАП с. Єлизаветка  на суму 1 255,00 грн., придбано генератор на суму 23 200,00 грн., 2 ноутбуки  на суму 34 900,00 грн.;

 

КПКВКМБ 0214030 «Забезпечення діяльності бібліотек» використано  2 153,77 грн.  з них: придбано бібліотечний фонд на 2 153,77  грн.,

 

КПКВКМБ 0216013 «Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства» використано 6 052,77 грн., з них: на  оплату електроенергії – 6 052,77 грн.

 

КПКВКМБ 0216030 «Організація благоустрою населених пунктів» використано   182 605,31 грн. з них:

заробітна плата з нарахуваннями – 18 970,11 грн.,

придбання обладнання і предметів довгострокового користування 159 800 грн., а саме причіп тракторний 159 800,00 грн.

за кошторисну документацію по капітальному ремонту доріг вул. Ватутіна с. Єлизаветка та вул. Озерна с. Ярошівка в сумі 3 835,20 грн.

КПКВКМБ 0217461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» профінансовано в обсязі 25 130,00 грн. з них:

за прибирання  доріг від снігу 26 500,00 грн.

 

 

Сільський голова                                                             Пипа В.В.

 

Начальник фінансового відділу                                       Руда Є.О.

 

 

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування: Хто відвідує наш сайт?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь