Пошук

Звіт про виконання бюджету громади Мокрокалигірської сільської ради за І півріччя 2018 рік.

ІНФОРМАЦІЯ

про  виконання бюджету громади

Мокрокалигірської  сільської ради

за  І півріччя 2018 рік.

 

За  І півріччя 2018 року до загального фонду бюджету громади (без трансфертів) надійшло 7 548 795,52 грн  власних та закріплених доходів, що становить 105,0 відс. до уточненого річного плану.

В складі доходів до бюджету громади надійшло:

-  податків та зборів на доходи фізичних осіб  4 008 865,07 грн. (94,93 відс.);

- акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів 1 409,89 грн (128,17 відс.);

- акцизного податку з ввезених на митну територію України підакцизних    товарів  5 261,86 грн (129,92 відс.);

- акцизного податку  з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів 53 616,00 грн (89,36 відс);

-  податку на майно 2 649 279,26 грн (126,92 відс.) ;

- єдиного податку 823 406,26 грн (101,66 відс.);

-  інших надходжень 51,00 грн;

-  плата за надання адміністративних послуг 6 817,7 грн;

-  державного мита 88,48 грн;

З державного бюджету  отримано дотацій  в сумі 375 000 грн.

З державного бюджету  отримано субвенцій в сумі 7 196 500 грн., в т.ч:

-  на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад в сумі 623 000 грн;

-  освітня субвенція в сумі 4 691 100 грн;

-  медична субвенція в сумі 1 882 400 грн;

З обласного бюджету отримано субвенцій в сумі 101 078,00 грн, в т.ч:

- на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань 19 626,00 грн;

- субвенція за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду в сумі 25 247 грн;

- субвенція на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету в сумі 56 205 грн.

 

До спеціального фонду бюджету громади  за І півріччя 2018 року надійшло коштів у сумі  447 979,65 грн.

Власних надходжень бюджетних установ надійшло  - 447 979,65 грн., з них:

  • Екологічний податок – 1 856,53 грн;
  • плата за послуги,що надаються бюджетними установами – 87 198,01  грн;
  • благодійні внески, гранти, дарунки – 1 255,00 грн.;
  • кошти від підприємств, організацій, фізичних осіб на виконання цільових заходів - 40 570,11 грн.
  • надходження від продажу основного капіталу -  317 100,00 грн

 

 

Видатки загального фонду  на фінансування установ, закладів,  що здійснюються з бюджету громади використані в обсязі  13 711 152,79 грн.

 

КПКВКМБ 0210150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної у місті ради(у разі її створення), міської, селищної, сільської рад» профінансовано в обсязі  2 462 155,75 грн.,  із яких:

видатки на оплату праці з нарахуваннями  профінансовано бюджетом громади на суму 2 169 693,25 грн.;

видатки на оплату енергоносіїв профінансовано  в сумі 50 193,96 грн.;

видатки на предмети, матеріали, обладнання та інвентар профінансовано в сумі 176 311,34 грн.;

видатки на оплату послуг (крім комунальних) профінансовано в сумі 47 694,35 грн.;

видатки на відрядження профінансовано в сумі 10 535,73 грн.;

інші видатки профінансовано в сумі 7 727,12 грн.

 

КПКВКМБ 0211010 «Надання дошкільної освіти»  профінансовано 1 863 034,32   грн., із них :

видатки на оплату праці з нарахуваннями склали 1 494 495,62 грн.;

видатки на придбання продуктів харчування склали  110 989,78 грн.;

видатки на предмети, матеріали, обладнання та інвентар профінансовано в сумі 24 107,74 грн.;

видатки на оплату послуг (крім комунальних) профінансовано в сумі 12 340,07 грн.;

медикаменти та перев’язувальні матеріали профінансовано в сумі 999,46 грн;

видатки на відрядження профінансовано в сумі 1020,00 грн.;

видатки на оплату  електроенергії склали 56 254,85 грн.;

видатки на оплату  природного газу склали 51 766,80 грн.;

видатки на оплату інших енергоносіїв склали 111 060 грн.;

 

КПКВКМБ 0211020 «Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами(в т.ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами»  профінансовано 5 105 250,00 грн., із них :

видатки на оплату праці з нарахуваннями склали 4 418 210,84 грн.;

видатки на придбання продуктів харчування склали  254 836,74 грн.;

видатки на предмети, матеріали, обладнання та інвентар профінансовано в сумі 96 060,39 грн.;

видатки на оплату послуг (крім комунальних) профінансовано в сумі 30 034,23 грн.;

медикаменти та перев’язувальні матеріали профінансовано в сумі 3000,00 грн.;

видатки на відрядження профінансовано в сумі 16 089,71 грн.;

видатки на оплату  електроенергії склали 67 090,26 грн.;

видатки на оплату  природного газу склали 109 709,83 грн.;

видатки на оплату інших енергоносіїв склали 110 218,00 грн.;

 

КПКВКМБ 0212110 «Первинна медична допомога населенню»  профінансовано 1 580 832,17 грн., із них :

видатки на оплату праці з нарахуваннями склали 1 259 628,75 грн.;

видатки на предмети, матеріали, обладнання та інвентар профінансовано в сумі 106 495,52 грн.;

видатки на оплату послуг (крім комунальних) профінансовано в сумі 3556,36 грн.;

медикаменти та перев’язувальні матеріали профінансовано в сумі 45 964,13 грн;

видатки на відрядження профінансовано в сумі 4 930,92 грн.;

видатки на оплату  електроенергії склали 38 528,74 грн.;

видатки на оплату інших енергоносіїв склали 78 200,00 грн;

інші виплати населенню(відшкодування по національному переліку) 43 527,75 грн.

 

КПКВКМБ 0212146 «Відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань» профінансовано в сумі 18 476,58 грн., із них:

інші виплати населенню склали 18 476,58 грн.

 

КПКВКМБ 0212152 «Інші програми та заходи у сфері охорони здоров’я» профінансовано в сумі 24 096,00 грн.

 

КПКВКМБ 0213033 «Компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян »   профінансовано в обсязі 121 605,27  грн.

 

КПКВКМБ 0213104 «Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю» профінансовано в обсязі 230 663,76 грн. із яких :

видатки на оплату праці з нарахуваннями  профінансовано бюджетом громади на  суму 230 663,76 грн.;

 

КПКВКМБ 0213242 «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення» профінансовано в обсязі 41 700  грн.,  із яких : виплачено матеріальних допомог учасникам АТО 22 000 грн., матеріальних допомог жителям громади на лікування, поховання та у зв’язку зі скрутними життєвими умовами 19 700 грн.

 

КПКВКМБ 0214030 «Забезпечення діяльності бібліотек» профінансовано в обсязі 148 466,01  грн.,  із яких :

видатки на оплату праці з нарахуваннями  профінансовано бюджетом громади на  суму 139 768,88 грн.;

видатки на оплату послуг (крім комунальних) профінансовано в сумі 240,30 грн.;

видатки на відрядження профінансовано в сумі 1 245,00 грн.;

видатки на оплату  електроенергії склали 7 211,83 грн.;

 

КПКВКМБ 0214060 «Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів» профінансовано в сумі 228 876,14 грн., із яких:

видатки на оплату праці з нарахуваннями  профінансовано бюджетом громади на  суму 193 626,53  грн.;

видатки на предмети, матеріали, обладнання та інвентар профінансовано в сумі 5 662,00 грн.;

видатки на оплату послуг (крім комунальних) профінансовано в сумі 4 650,00 грн.;

оплата електроенергії складає 24 937,61 грн..

 

КПКВКМБ 0214082 «Інші заклади та заходи в галузі культури і мистецтва» профінансовано в сумі 6 215,00 грн., із яких:

видатки на предмети, матеріали, обладнання та інвентар профінансовано в сумі 6 215,00 грн.;

 

КПКВКМБ 0216020 «Забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги» профінансовано в сумі 100 000 грн., із яких:

субсидії та поточні трансферти підприємствам профінансовано в сумі 100 000 грн.;

 

КПКВКМБ 0216030 «Організація благоустрою населених пунктів» профінансовано в обсязі 257 513,36 грн. з них:

Видатки на оплату праці з нарахуванням робітників з благоустрою 73 140,67 грн.;

видатки на предмети, матеріали, обладнання та інвентар профінансовано в сумі 30 060,36 грн.;

видатки на оплату послуг (крім комунальних) профінансовано в сумі 82 152,80 грн. з них послуги автокрана 12 240 грн., 45 436,20 грн. на благоустрій території та скошування бур’янів, 16 050 грн. за поточний ремонт насосів;  8 426,60 грн. за технічне обслуговування трактора;

видатки на оплату  енергоносіїв (освітлення вулиць) склали 71 390,03 грн..

інші поточні видатки 769,50 грн.

 

КПКВКМБ 0216086 «Інша діяльність щодо забезпечення житлом громадян» профінансовано в обсязі 1 909,43 грн. з яких:

видатки на оплату електроенергії  профінансовано в сумі 1 909,43 грн.

 

КПКВКМБ  0217461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» використано  48 482,00 грн., з яких:

видатки на оплату послуг (крім комунальних) профінансовано в сумі 48 482,00 грн.

КПКВКМБ 0219130 «Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету»  профінансовано та передано районному бюджету для утримання закладів охорони здоров’я в обсязі 55 616,00 грн.

з яких:

поточні трансферти органам державного управління інших рівнів 55 616,00 грн.

 

КПКВКМБ 0219410 «Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенції» профінансовано в сумі 1 306 000 грн.

з яких:

поточні трансферти органам державного управління інших рівнів 1 306 000 грн.

 

КПКВКМБ 0219770 «Інші субвенції з місцевого бюджету» профінансовано в обсязі 110 261 грн. та передано районному бюджету для утримання закладів освіти та соціального захисту.

 

 

По спеціальному фонду виконання видаткової частини бюджету громади  за І півріччя  2018 року  склало  762 808,84  грн.,  з них:

КПКВКМБ 0210150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної у місті ради(у разі її створення), міської, селищної, сільської рад» профінансовано в обсязі 150 840,00 грн.,  із яких:

капітальний ремонт інших об’єктів 150 840,00 грн.

 

КПКВКМБ 0211010 «Надання дошкільної освіти»  використано 215 765,75 грн., в тому числі:  за рахунок батьківської плати придбано продукти  харчування на суму 54 176,75 грн.; придбано холодильник в ДНЗ «Веселка» 8 260,00 грн.; проведено капітальний ремонт дитячого садка с Суха Калигірка на суму 153 329,00 грн.;

 

КПКВКМБ 0211020 (Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами(в т.ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами)  використано 120 906,24 грн. з них:

придбано продукти харчування на суму за рахунок батьківської плати 28 306,24 грн.;

придбано електроплиту на суму 28 700,00 грн.; придбано  4 ноутбуки на суму 63 900,00 грн;

КПКВКМБ 0212111 «Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної допомоги» використано 59 355,00 грн. з них:

отримано благодійну  допомогу в ФАП с. Єлизаветка  на суму 1 255,00 грн., придбано генератор на суму 23 200,00 грн., 2 ноутбуки  на суму 34 900,00 грн.;

 

КПКВКМБ 0214030 «Забезпечення діяльності бібліотек» використано  2 153,77 грн.  з них: придбано бібліотечний фонд на 2 153,77  грн.,

 

КПКВКМБ 0216013 «Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства» використано 6 052,77 грн., з них: на  оплату електроенергії – 6 052,77 грн.

 

КПКВКМБ 0216030 «Організація благоустрою населених пунктів» використано   182 605,31 грн. з них:

заробітна плата з нарахуваннями – 18 970,11 грн.,

придбання обладнання і предметів довгострокового користування 159 800 грн., а саме причіп тракторний 159 800,00 грн.

за кошторисну документацію по капітальному ремонту доріг вул. Ватутіна с. Єлизаветка та вул. Озерна с. Ярошівка в сумі 3 835,20 грн.

КПКВКМБ 0217461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» профінансовано в обсязі 25 130,00 грн. з них:

за прибирання  доріг від снігу 26 500,00 грн.

 

 

Сільський голова                                                             Пипа В.В.

 

Начальник фінансового відділу                                       Руда Є.О.

 

 

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Хто відвідує наш сайт?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь